PARLAMENT‎ > ‎

Usnesení ze dne 21.3.

přidáno: 1. 4. 2018 10:58, autor: Linda Pačesová
SPOLEČNÉ VĚCI, SPOTŘEBOVANÝ MATERIÁL NA TVOŘENÍ
Ohledně vážení si společných věcí, tvoření, spotřebě materiálů se vedla ve škole velká diskuze a téma bylo otevřeno několikrát za sebou. Řešilo se, co by bylo spravedlivé pro všechny, jak se určí, kdo co spotřeboval, zda bude vytvořen seznam věcí k dokoupení, omezení tvoření, nošení vlastního materiálu, případně i kde si vyděláme na nový materiál, který nám chybí. Školní rozpočet je v tomto ohledu omezený a všichni jsme museli akceptovat fakt, že do konce školního roku není možné nic dokupovat ze školních peněz, nebo velmi omezeně. Na čem jsme se dohodli:
- zničené věci nahradíme (tedy pokud se něco ve škole zničí, přinese ten, kdo to způsobil, věc novou nebo alespoň stejnou, aby nám nechyběla)
- pokud chceme tvořit něco speciálního, doneseme si vlastní materiál
- pokud něco spotřebujeme, je potřeba to doplnit, 
- všímat si, co nám chybí, co by se do školy hodilo, pokud bude něco ve slevě, výhodné - i drobnosti z domácnosti se můžou na tvoření hodit

CHCEME TRÁVIT VÍC ČASU VENKU
Shodli jsme se, že to spíš způsobilo počasí než to, že by to nešlo být venku. V každé volné chvilce, po dokončené práci, kdykoliv je k tomu příležitost, můžeme jít ven, je dobré se tam společně dohodnout

HLUK V KROUŽKU, PŘI OBĚDECH
- samozřejmě, že hluk je občas nepříjemný, ale pokud se snažíme, daří se nám i v kroužku klid udržet, ale děti chtějí diskutovat, takže je pouze potřeba respektovat jeden druhého a dát si vzájemně prostor místo překřikování
- u oběda se nám nedaří stále hluk eliminovat, je to dáno tím, že se nemusíme už soustředit na práci, máme volno, jsme více uvolnění a chceme si hrát, sdělovat si vše rychle a nahlas. Zdálo se nám, že by mohla pomoci výměna stolů, ale pokud si kluci vždycky sednou k tomu zadnímu, asi to nepomůže. Toto téma asi stále není uzavřené. Některým dětem totiž ani nepřijde, že by tu hluk byl a nebo jim to přijde přirozené.
Comments