PARLAMENT‎ > ‎

Usnesení ze dne 9.3.

přidáno: 9. 3. 2018 13:16, autor: Linda Pačesová
JÓGA
některé děti si přejí mít při józe tmu a zapálenou svíčku
- tma nelze úplně zařídit
- na svíčku by šla použít solná lampa (svícen) - Naty a Eliška se doma zeptají, zda mohou do školy přinést, František chce donést solnou lampu na elektriku
- umístění svíčky se domluví podle velikosti svícnu, rozhodně to nebude na koberci (nabízí se stůl, police, knihovna,..)
některým dětem vadilo, že musely ležet v jógové pozici, když nechtěly cvičit
- domluveno, že pokud si budou pracovat na individuálních plánech (každý samostatně), v pozici ležet určitě nemusí

VELKÁ NESOUSTŘEDĚNOST PŘI PROGRAMU DĚTÍ
když mají program menší děti, mnoho dětí se nesoustředí a ruší (platí obecně i pro kroužek, i při programu, který chystají dospělí - jsme se shodli...)
- proběhla diskuze o učení: o tom, že každý je zodpovědný sám za sebe (jestli se chce učit a jak k tomu přistupuje), proto by se měl svobodně rozhodnout, zda se do programu (učení čehokoliv) zapojí. Pokud se programu účastnit nechce, nemá bohužel vzhledem k prostorům jinou možnost, než pobývat venku nebo se v ústraní věnovat svému individuálnímu plánu. Vše ostatní opravdu ostatní děti ruší a ti, co o program stojí, si ho nemohou užít. Mám-li zájem, účastním se X nemám-li zájem, neruším a jdu ven nebo pracuji sám na svých cílech.
- dohodli jsme se, že dnešní diskuzi je potřeba rozvinout i doma, a ( teď píši za nás průvodce) ráda bych vás, rodiče, pozvala k pokračování diskuze společně ve škole, protože to je zásadní téma, které dost ovlivní náš způsob pojetí výuky

Comments